Produktbild
Philip T Kotler

Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition

Buch

For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing. Marketing for Hospitality and Tourism, 7/e is the definitive source for hospitality marketing.Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the leading resource on hospitality and tourism marketing. The Seventh Edition of this popular book includes new and updated coverage of social m… Mehr

CHF 83.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bowen, John T. / Makens, James / Baloglu, Seyhmus
  • ISBN: 978-1-292-15615-6
  • EAN: 9781292156156
  • Produktnummer: 19474110
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 704 S.
  • Masse: H27.6 cm x B21.4 cm x D2.6 cm 1'452 g
  • Auflage: 7. A.
  • Gewicht: 1452

18 weitere Werke von Philip T Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.