Produktbild
Yvonne Rogers

RESEARCH IN THE WILD

Buch

The phrase in-the-wild is becoming popular again in the field of human-computer interaction (HCI), describing approaches to HCI research and accounts of user experience phenomena that differ from those derived from other lab-based methods. The phrase first came to the forefront 20-25 years ago when anthropologists Jean Lave (1988), Lucy Suchman (1987), and Ed Hutchins (1995) began writing about cognition being in-the-wild. Today, it is used more broadly to refer to research that seeks to understand new technology interventions in everyday living.A reason for its resurgence in contemporary HCI is an acknowledgment that so much technology is no… Mehr

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Marshall, Paul / Carroll, John M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-62705-692-2
  • EAN: 9781627056922
  • Produktnummer: 22867594
  • Verlag: Morgan & Claypool Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 112 S.
  • Masse: H23.5 cm x B19.1 cm x D0.6 cm 226 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 226

12 weitere Werke von Yvonne Rogers:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.