Produktbild
Wharton, Chris (Northumbria University, UK)

Advertising

Critical Approaches

Buch

This title explores a broad range of critical theories and perspectives to shed new light on the organisation, workings, and effects of the advertising industry today. Chris Wharton presents the social, cultural, and economic role of advertising across history, with chapters tracking the process of advertising from production to reception.

CHF 75.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-53523-6
  • EAN: 9780415535236
  • Produktnummer: 21706928
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 228 S.
  • Masse: H24.4 cm x B17.3 cm x D1.4 cm 444 g
  • Abbildungen: 8 Halftones, color; 25 Halftones, black and white; 4 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 444
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Chris Wharton is Senior Lecturer in advertising and culture in the Faculty of Art, Design and Social Sciences at Northumbria University, UK.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.