Produktbild
Roger Dale Jones

Developing Video Game Literacy in the EFL Classroom

A Qualitative Analysis of 10th Grade Classroom Game Discourse

Buch

Video games are a major source of contact to English language and culture, and the need to develop critical video game competency is high. This text presents reasons for (and defines) video game literacy for the English as a foreign language classroom as well as empirical research which covers problems and potentials of game topics in the classroom. This book offers as a result of the theoretical and empirical research countless ideas for task and material design, teacher education, theoretical and conceptual development of video game literacy and impulses for future empirical research.

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8233-8248-5
  • EAN: 9783823382485
  • Produktnummer: 27234056
  • Verlag: Narr Dr. Gunter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 361 S.
  • Masse: H21.8 cm x B15.1 cm x D2.8 cm 509 g
  • Gewicht: 509

Über den Autor


Dr. Roger Dale Jones lehrt Medien-, Kultur- und Literaturdidaktik an der Technische Universität Braunschweig.

3 weitere Werke von Roger Dale Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.