Produktbild
Heiko Schmolke

Contingency of Strategic Corporate Management

The Success of Facebook, Google and Co., and why Luck remains Predominant

Buch

Seminar paper from the year 2015 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,0, University of Applied Sciences Berlin (Business & Management), language: English, abstract: This study evaluates the relevance of contingency under ontological and modal logical aspects for strategic corporate management. To emphasize the relevance of this approach, current conditions in economy, society and science are described in a context which leads to the problem statement. The meaning, purpose and structure of strategic corporate management is shown to provide an overview of the key elements that are relevant… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-668-94685-9
  • EAN: 9783668946859
  • Produktnummer: 31786954
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.2 cm 51 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 51

17 weitere Werke von Heiko Schmolke:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.