Produktbild
Matthew (Hrsg.) Lombard

Immersed in Media

Telepresence Theory, Measurement & Technology

Buch

Highlights key research currently being undertaken within the field of telepresence, providing the most detailed account of the field to date, advancing our understanding of a fundamental property of all media - the illusion of presence; the sense of being there inside a virtual environment, with actual or virtual others. This collection has been put together by leading international scholars from America, Europe, and Asia. Together, they describe the state-of-the-art in presence theory, research and technology design for an advanced academic audience.Immersed in Media provides research that can help designers optimize presence for users of a… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Biocca, Frank (Hrsg.) / Freeman, Jonathan (Hrsg.) / Ijsselsteijn, Wijnand (Hrsg.) / Schaevitz, Rachel J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-10189-7
  • EAN: 9783319101897
  • Produktnummer: 16620351
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 332 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.4 cm 688 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 688

2 weitere Werke von Matthew (Hrsg.) Lombard:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.