Produktbild
David A. Aaker

Brand Leadership

Building Assets In an Information Economy

Ebook (EPUB Format)

Recognized by Brandweek as the dean of the brand-equity movement, David Aaker now prepares managers for the next level of the brand revolution—brand leadership.For the first time, Aaker and coauthor Erich Joachimsthaler describe how the emerging paradigm of strategic brand leadership is replacing the classic, tactically oriented brand management system pioneered by Procter & Gamble. This fundamental shift involves nothing less than a revolution in organizational structure, systems, and culture—as the authors demonstrate with hundreds of case studies from companies such as Polo Ralph Lauren, Virgin Airlines, Adidas, GE, Marriott, IBM, McDo… Mehr

CHF 15.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Joachimsthaler, Erich
  • ISBN: 978-0-7432-0378-4
  • EAN: 9780743203784
  • Produktnummer: 14350743
  • Verlag: Simon + Schuster Inc.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'751 KB
  • Abbildungen: illustrations

Über den Autor


David A. Aaker and Erich Joachimsthaler

28 weitere Werke von David A. Aaker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.