Produktbild
Joan (Hrsg.) Marques

Engaged Leadership

Transforming through Future Oriented Design Thinking

Buch

This professional book examines the concept of engaged leadership. Specifically, it focuses on the need for leaders in personal and professional realms, for-profit and non-profit, to understand the importance of engagement in order to achieve enhanced satisfaction and motivation among stakeholders (including employees, shareholders, investors, supporters, customers, suppliers, the community, competitors, family, and partners), and hence, an augmented level of designed thinking, which leads to increased innovation and on-going leadership development. Divided into three sections-engaged leadership development at the personal level, implementati… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dhiman, Satinder (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-72220-7
  • EAN: 9783319722207
  • Produktnummer: 24828267
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.5 cm 711 g
  • Abbildungen: Book; 7 schwarz-weiße und 24 farbige Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 711

Über den Autor


93044479

31 weitere Werke von Joan (Hrsg.) Marques:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.