Produktbild
Maurya Wickstrom

Performing Consumers

Global Capital and its Theatrical Seductions

Ebook (PDF Format)

Provides an exploration of the way in which brands insinuate themselves into the lives of people who encounter them at branded superstores. This work employs five American brandscapes to serve as case studies: Ralph Lauren; Niketown; American Girl Place; Disney store and The Lion King; and The Forum Shops at Caesar's Palace in Las Vegas.

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-30104-1
  • EAN: 9781134301041
  • Produktnummer: 18407639
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'317 KB

5 weitere Werke von Maurya Wickstrom:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.