Produktbild
Enakshi (Hrsg.) Sengupta

Leadership Strategies for Promoting Social Responsibility in Higher Education

Buch

This book explores the theoretical underpinnings and interventions of CSR practised by universities across the globe and the role their leadership plays in promoting this. It provides international examples from the US, Africa, Europe and Asia, with implications and insights for university leadership, staff, and students.

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Blessinger, Patrick (Hrsg.) / Mahoney, Craig (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-83909-427-9
  • EAN: 9781839094279
  • Produktnummer: 34182862
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 434 g
  • Gewicht: 434
  • Sonstiges: Professional & Vocational

35 weitere Werke von Enakshi (Hrsg.) Sengupta:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.