Enakshi (Hrsg.) Sengupta
Leadership Strategies for Promoting Social Responsibility in Higher Education
Buch
This book explores the theoretical underpinnings and interventions of CSR practised by universities across the globe and the role their leadership plays in promoting this. It provides international examples from the US, Africa, Europe and Asia, with implications and insights for university leadership, staff, and students.
CHF 125.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Blessinger, Patrick (Hrsg.) / Mahoney, Craig (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-83909-427-9
- EAN: 9781839094279
- Produktnummer: 34182862
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 434 g
- Gewicht: 434
- Sonstiges: Professional & Vocational
35 weitere Werke von Enakshi (Hrsg.) Sengupta:
Ebook (EPUB Format)
CHF 114.80
Ebook (EPUB Format)
CHF 123.20
Ebook (EPUB Format)
CHF 106.40
Ebook (EPUB Format)
CHF 98.65
Ebook (EPUB Format)
CHF 114.80
Ebook (EPUB Format)
CHF 114.80
Ebook (EPUB Format)
CHF 114.80
Ebook (EPUB Format)
CHF 123.20
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.