Produktbild
Cheng (Hrsg.) Lu Wang

Handbook of Contemporary Marketing in China

Theories & Practices

Buch

Provides reviews of various marketing research areas in China. This book features empirical (both qualitative and quantitative) studies that investigate marketing issues with conceptual significance and managerial importance. It is suitable for those who are interested in contemporary China's markets, marketing research and marketing practices.

CHF 389.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-61761-689-1
  • EAN: 9781617616891
  • Produktnummer: 17689053
  • Verlag: Nova Science Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H26.2 cm x B18.9 cm x D2.1 cm 742 g
  • Abbildungen: tables, graphs, charts
  • Gewicht: 742
  • Sonstiges: General (US: Trade)

1 weiteres Werk von Cheng (Hrsg.) Lu Wang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.