Produktbild
Mohammed Rafiq

Principles of Retailing

Buch

Principles of Retailing is a comprehensive, academic text on Retail Management, which takes a UK and European perspective. It is ideal for both undergraduates and postgraduates studying retailing as part of a Retailing, Marketing or Business degree.

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Varley, Rosemary
  • ISBN: 978-0-230-21698-3
  • EAN: 9780230216983
  • Produktnummer: 15915476
  • Verlag: Macmillan Education UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D1.9 cm 689 g
  • Auflage: 2nd ed. 2014
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 689

Über den Autor


Rosemary Varley is subject director in Marketing and Retail at University of the Arts London. Dr Mohammed Rafiq is Reader in Retailing and Marketing in the School of Business and Economics at Loughborough University.

6 weitere Werke von Mohammed Rafiq:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.