Produktbild
Thorsten (Hrsg.) Hennig-Thurau

Relationship Marketing

Gaining Competitive Advantage Through Customer Satisfaction and Customer Retention

Buch

The focus of marketing is shifting away from transactional marketing and toward relationship marketing. Companies are beginning to recognize the economic value of stable, long-term customer relationships based on a high degree of customer satisfaction, trust, commitment, and loyalty. The book provides a comprehensive overview of both fundamentals and important recent developments in this fast-growing field. It also presents examples of successful relationship marketing in practice.This book makes a landmark contribution in assembling some of the best contemporary thinking about relationship marketing illustrated with concrete descriptions of… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hansen, Ursula (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-66942-5
  • EAN: 9783540669425
  • Produktnummer: 8288563
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Deutsch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 459 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D3.1 cm 887 g
  • Abbildungen: 80 Abb., 24 Tab.
  • Gewicht: 887

2 weitere Werke von Thorsten (Hrsg.) Hennig-Thurau:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.