Brian (Hrsg.) Moeran
Negotiating Values in the Creative Industries
Fairs, Festivals and Competitive Events
Buch
A fascinating new perspective on the role and importance of fairs, festivals and competitive events in the creative industries.
CHF 161.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pedersen, Jesper Strandgaard (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-107-00450-4
- EAN: 9781107004504
- Produktnummer: 10567987
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 376 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.4 cm 696 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 696
Über den Autor
Brian Moeran is Professor of Business Anthropology and Director of the Creative Encounters research programme at the Copenhagen Business School. Jesper Strandgaard Pedersen is Professor of Organization Theory and Director of 'Imagine..', the Creative Industries Research Centre at the Copenhagen Business School.
18 weitere Werke von Brian (Hrsg.) Moeran:
Fairs, Festivals and Competitive Events
Ebook (PDF Format)
CHF 54.80
Fairs, Festivals and Competitive Events
Ebook (EPUB Format)
CHF 54.80
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.