The Shopping Experience
This shrewd and probing book seeks to theorize shopping as an autonomous realm. It avoids the reductionist characteristics of economics and marketing. At the same time it avoids the moralizing tone of many contemporary discussions of shopping and consumption. It also contains an appendix which gives a brief history and selected literature of shopping.
CHF 85.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Falk, P. (Hrsg.) / Falk, Pasi (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7619-5067-7
- EAN: 9780761950677
- Produktnummer: 15570027
- Verlag: Sage Publications UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.2 cm 348 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 348
Über den Autor
Pasi Falk is a Senior Research Fellow at the Department of Sociology, University of Helsinki
12 weitere Werke von Colin (Hrsg.) Campbell:
Bewertungen
Anmelden