Produktbild
Emma (Hrsg.) Bell

Qualitative Research in Business and Management

Buch

Over the past few decades, qualitative research in management and business has expanded rapidly. Business and management is set to become - if it is not already - the dominant field within the domain of qualitative research. It is therefore vital that students and scholars are well-informed about exemplary contributions to, methods employed by, and issues, challenges, debates faced by qualitative researchers in this field. This four-volume collection is designed to provide a set of authoritative sources capable of facilitating the development of knowledge and understanding. The collection provides an Introduction written by the editors, whic… Mehr

CHF 1,159.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Willmott, Hugh (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4462-8744-6
  • EAN: 9781446287446
  • Produktnummer: 19183561
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 1680 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 3'060 g
  • Gewicht: 3060
  • Sonstiges: Professional & Vocational

15 weitere Werke von Emma (Hrsg.) Bell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.