Produktbild
Sonja A. Sackmann

Success Factor: Corporate Culture

Developing a Corporate Culture for High Performance and Long-term Competitiveness, Six Best Practices

Ebook (PDF Format)

Do corporate culture and leadership contribute to a firm's success? And if so, how? How can a company create and develop its corporate culture to compete successfully over the long term? Answers to these questions emerge in case studies of the business practices of six long-established and world-renowned companies: the BMW Group, Deutsche Lufthansa, Grundfos, Henkel, Hilti and Novo Nordisk. In a project initiated by the Bertelsmann Stiftung, researchers investigated these firms and analyzed the central characteristics of corporate success from a culture perspective. The case studies render a detailed picture of each firm's distinctive corpora… Mehr

CHF 12.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-86793-367-4
  • EAN: 9783867933674
  • Produktnummer: 12843398
  • Verlag: Bertelsmann Stiftung
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'569 KB
  • Auflage: 2. Aufl.

Über den Autor


n/a

6 weitere Werke von Sonja A. Sackmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.