Produktbild
Michael B. A. (Hrsg.) Oldstone

Influenza Pathogenesis and Control - Volume II

Ebook (PDF Format)

This two-volume work covers the molecular and cell biology, genetics and evolution of influenza viruses, the pathogenesis of infection, resultant host innate and adaptive immune response, prevention of infection through vaccination and approaches to the therapeutic control of infection.. Experts at the forefront of these areas provide critical assessments with regard to influenza virology, immunology, cell and molecular biology, and pathogenesis. Volume I provides overviews of the latest findings on molecular determinants of viral pathogenicity, virus entry and cell tropism, pandemic risk assessment, transmission and pathogenesis in animal sp… Mehr

CHF 154.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Compans, Richard W. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-11158-2
  • EAN: 9783319111582
  • Produktnummer: 18256106
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 484 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'470 KB
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: 2 schwarz-weiße und 34 farbige Abbildungen, Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 386

Über den Autor


Richard W. Compans is a Professor of Microbiology and Immunology and Scientific Director of Influenza Pathogenesis and Immunology Research Center, Emory University School of Medicine, Atlanta, GA, USA and series editor and volume editor of several successful volumes of Current Topics in Microbiology and Immunology. Michael B.A. Oldstone is a professor at the Department of Immunology and Microbial Science, The Scripps Research Institute, La Jolla, CA, USA and series editor and volume editor of several successful volumes of Current Topics in Microbiology and Immunology.

29 weitere Werke von Michael B. A. (Hrsg.) Oldstone:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.