Svend Hollensen
Essentials of Global Marketing
Ebook (PDF Format)
Essentials of Global Marketing offers a concise and manageable approach to the subject.The accessible structure takes the reader through the entire international marketing planning process, and fundamental concepts are illuminated by examples from a wide range of companies, small and large, from around the world.
CHF 52.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-0-273-75657-6
- EAN: 9780273756576
- Produktnummer: 31732265
- Verlag: Pearson HigherEducation
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 560 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 121'287 KB
- Auflage: 2. Auflage
Über den Autor
Svend Hollensen is Associate Professor of International Marketing at the University of Southern Denmark and has worked as a marketing consultant for several international companies and organisations. His other Pearson books include - among others - Global Marketing, Seventh Edition, published in 2017.
23 weitere Werke von Svend Hollensen:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.