Produktbild
Matthew T (Hrsg.) McCrudden

Use of Visual Displays in Research and Testing

Ebook (EPUB Format)

Visual displays play a crucial role in knowledge generation and communication. The purpose of the volume is to provide researchers with a framework that helps them use visual displays to organize and interpret data; and to communicate their findings in a comprehensible way within different research (e.g., quantitative, mixed methods) and testing traditions that improves the presentation and understanding of findings. Further, this book includes contributions from leading scholars in testing and quantitative, qualitative, and mixed methods research, and results reporting. The volume's focal question is: What are the best principles and practic… Mehr

CHF 68.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-68123-103-7
  • EAN: 9781681231037
  • Produktnummer: 22580298
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 347 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 13'878 KB

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.