Produktbild
Adele Sweetwood

The Analytical Marketer

How to Transform Your Marketing Organization

Ebook (EPUB Format)

How to lead the changeAnalytics are driving big changes, not only in what marketing departments do but in how they are organized, staffed, led, and run. Leaders are grappling with issues that range from building an analytically driven marketing organization and determining the kinds of structure and talent that are needed to leading interactions with IT, finance, and sales and creating a unified view of the customer. The Analytical Marketer provides critical insight into the changing marketing organization-digital, agile, and analytical-and the tools for reinventing it.Written by the head of global marketing for SAS, The Analytical Marketer i… Mehr

CHF 40.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-62527-846-3
  • EAN: 9781625278463
  • Produktnummer: 22278371
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'757 KB

Über den Autor


Adele Sweetwood; Foreword by Thomas H. Davenport

1 weiteres Werk von Adele Sweetwood:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.