Produktbild
John (Hrsg.) Quay

Theory and Philosophy in Education Research

Methodological Dialogues

Ebook (EPUB Format)

The issue of methodology is a fundamental concern for all who engage in educational research. Presenting a series of methodological dialogues between eminent education researchers including Michael Apple, Gert Biesta, Penny Enslin, John Hattie, Nel Noddings, Michael Peters, Richard Pring and Paul Smeyers, this book explores the ways in which they have chosen and developed research methods to style their investigations and frame their arguments. These dialogues address the specialized and technical aspects of conducting educational research, conceptualize the relationship between methodology and theory, and provide in-depth discussion of conce… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Bleazby, Jennifer (Hrsg.) / Stolz, Steven A. (Hrsg.) / Toscano, Maurizio (Hrsg.) / Webster, R. Scott (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-17609-5
  • EAN: 9781351176095
  • Produktnummer: 27163451
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 198 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'070 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 3 schwarz-weiße Zeichnungen, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


John Quay is an associate professor in the Graduate School of Education at the University of Melbourne, Australia.Jennifer Bleazby is a lecturer in the Faculty of Education at Monash University, Australia.Steven A. Stolz is a senior lecturer in the School of Education at La Trobe University, Australia.Maurizio Toscano is a lecturer in the Graduate School of Education at the University of Melbourne, Australia.R. Scott Webster is an associate professor in the Faculty of Education at Deakin University, Australia.

6 weitere Werke von John (Hrsg.) Quay:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.