Produktbild
Marie-Francine (Hrsg.) Moens

Mining User Generated Content

Ebook (PDF Format)

Originating from Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, and many other networking sites, the social media shared by users and the associated metadata are collectively known as user generated content (UGC). To analyze UGC and glean insight about user behavior, robust techniques are needed to tackle the huge amount of real-time, multimedia,

CHF 58.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Li, Juanzi (Hrsg.) / Chua, Tat-Seng (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4665-5741-3
  • EAN: 9781466557413
  • Produktnummer: 16968740
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 474 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 12'448 KB

6 weitere Werke von Marie-Francine (Hrsg.) Moens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.