Produktbild
David Joseph (Hrsg.) Attard

The IMLI Manual on International Maritime Law

Volume III: Marine Environmental Law and Maritime Security Law

Ebook (EPUB Format)

This three-volume Manual on International Maritime Law presents a systematic analysis of the history and contemporary development of international maritime law by leading contributors from across the world. Prepared in cooperation with the International Maritime Law Institute, the International Maritime Organization's research and training institute, this a uniquely comprehensive study of this fundamental area of international law.Volume III is devoted to the marine environmental law and maritime security law. The first part of Volume III deals in depth with issues of most fundamental importance in the contemporary world, namely how to protec… Mehr

CHF 210.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Fitzmaurice, Malgosia (Hrsg.) / Martinez, Norman (Hrsg.) / Hamza, Riyaz (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-150692-5
  • EAN: 9780191506925
  • Produktnummer: 19856850
  • Verlag: Oxford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 600 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'895 KB

Über den Autor


David Joseph Attard is the Director of International Maritime Law Institute. In 2011 he was appointed judge at the International Tribunal for the Law of the Sea.Malgosia Fitzmaurice holds the chair of International Law at Queen Mary, University of London, and is the Nippon Foundation Professor on Marine Environmental Law at the International Maritime Law Institute.Norman Martinez is Senior Lecturer at the International Maritime Law Institute.Riyaz Hamza is the Nippon Foundation Lecturer in International Maritime Security Law at the International Maritime Law Institute.

2 weitere Werke von David Joseph (Hrsg.) Attard:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.