Produktbild
Arch G. (Hrsg.) Woodside

Creating and Managing Superior Customer Value

Buch

Advances theory and offers tools for measuring value dimensions and strength. This work focuses on advancing value theory, research and strategy in business-to-business contexts. It is suitable for improving thinking, decisions, and actions relating to the creation, marketing, and purchasing of superior value in products and services.

CHF 139.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gibbert, Michael (Hrsg.) / Golfetto, Francesca (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84855-172-5
  • EAN: 9781848551725
  • Produktnummer: 4224670
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H23.5 cm x B16.2 cm x D4.1 cm 846 g
  • Gewicht: 846
  • Sonstiges: Professional & Vocational

46 weitere Werke von Arch G. (Hrsg.) Woodside:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.