Arch G. (Hrsg.) Woodside
Creating and Managing Superior Customer Value
Buch
Advances theory and offers tools for measuring value dimensions and strength. This work focuses on advancing value theory, research and strategy in business-to-business contexts. It is suitable for improving thinking, decisions, and actions relating to the creation, marketing, and purchasing of superior value in products and services.
CHF 139.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gibbert, Michael (Hrsg.) / Golfetto, Francesca (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84855-172-5
- EAN: 9781848551725
- Produktnummer: 4224670
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 352 S.
- Masse: H23.5 cm x B16.2 cm x D4.1 cm 846 g
- Gewicht: 846
- Sonstiges: Professional & Vocational
46 weitere Werke von Arch G. (Hrsg.) Woodside:
Ebook (PDF Format)
CHF 222.50
Ebook (PDF Format)
CHF 160.60
Ebook (EPUB Format)
CHF 161.25
Ebook (EPUB Format)
CHF 185.75
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.