Produktbild
Aleksej (Hrsg.) Heinze

Digital and Social Media Marketing

A Results-Driven Approach

Ebook (PDF Format)

The second edition of Digital and Social Media Marketing is an up-to-date, industry-led results-driven guide to digital marketing. Mixing academic theory with practical examples from a range of different organisations worldwide, it provides insight into, and techniques to enable, the creation, development and maintenance of a successful digital presence.This highly regarded textbook has been fully revised to bring the content up-to-date with the newest digital technologies. With topics including developing an effective digital presence, search engine optimization, and measuring brand awareness, the new edition also looks at digital ethics, Ge… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Fletcher, Gordon (Hrsg.) / Rashid, Tahir (Hrsg.) / Cruz, Ana (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-004164-4
  • EAN: 9781000041644
  • Produktnummer: 33935965
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 364 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'904 KB
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: 164 schwarz-weiße Abbildungen, 3 schwarz-weiße Fotos, 120 schwarz-weiße Zeichnungen, 41 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Aleksej Heinze is Associate Professor at KEDGE Business School, France.Gordon Fletcher is Director of Business 4.0 at Salford Business School, University of Salford, UK.Tahir Rashid is Senior Lecturer at the University of Salford, UK.Ana Cruz is a Lecturer in Marketing at the University of Sheffield International Faculty, CITY College, Greece.

3 weitere Werke von Aleksej (Hrsg.) Heinze:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.