Produktbild
Graeme (Hrsg.) Salaman

Decision Making for Business

A Reader

Buch

In this book, Graeme Salaman gathers the best contributions to our understanding of decision-making and assembles them to form a coherent and sustained analysis of the key factors that influence decision making. The selected articles are stimulating, provocative and analytical, resulting in a critical and comprehensive analysis of decision making.Decision-making for Business presents essential readings concerned with the importance of decisions, the processes of decision-making, and the implications of `flawed' decision-making. The book reveals ways in which patterns of decision-making can be described and explained, and how these patterns r… Mehr

CHF 195.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7619-7410-9
  • EAN: 9780761974109
  • Produktnummer: 1146835
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 278 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D0.0 cm 790 g
  • Gewicht: 790
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

12 weitere Werke von Graeme (Hrsg.) Salaman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.