Produktbild
Nick Couldry

Media, Society, World

Social Theory and Digital Media Practice

Buch

Media are fundamental to our sense of living in a social world. Since the beginning of modernity, media have transformed the scale on which we act as social beings. And now in the era of digital media, media themselves are being transformed as platforms, content, and producers multiply.Yet the implications of social theory for understanding media and of media for rethinking social theory have been neglected; never before has it been more important to understand those implications. This book takes on this challenge.Drawing on Couldry's fifteen years of work on media and social theory, this book explores how questions of power and ritual, capit… Mehr

CHF 35.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-3921-5
  • EAN: 9780745639215
  • Produktnummer: 20567731
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 242 S.
  • Masse: H22.5 cm x B16.1 cm x D2.4 cm 506 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 506

Über den Autor


Nick Couldry is professor of media and communications at Goldsmiths, University of London.

37 weitere Werke von Nick Couldry:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.