Produktbild
David Miller

The Circuit of Mass Communication

Media Strategies, Representation and Audience Reception in the AIDS Crisis

Ebook (PDF Format)

This book moves beyond the narrow focus of much of the work on media and cultural studies to examine the whole process of interaction between the media and the social world. Rejecting approaches which focus only on ownership or discourse or audience reception, this new book from the Glasgow Media Group, examines: promotional strategies; media production; representation and audience responses; as well as broader impacts on policy, culture and society.Using a detailed analysis of the struggle over representation during the AIDS crisis as point of departure, The Circuit of Mass Communication reveals the power of the media to influence public opi… Mehr

CHF 65.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Kitzinger, Jenny / Beharrell, Peter
  • ISBN: 978-0-85702-594-4
  • EAN: 9780857025944
  • Produktnummer: 13992922
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'225 KB
  • Auflage: 1. Auflage

100 weitere Werke von David Miller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.