Tony Curtis
CIM Coursebook 07/08 Marketing Management in Practice
Ebook (PDF Format)
BH CIM Coursebooks are crammed with a range of learning objective questions, activities, definitions and summaries to support and test your understanding of the theory.The 07/08 editions contains new case studies which help keep the student up to date with changes in Marketing strategies.Carefully structured to link directly to the CIM syllabus, this Coursebook is user-friendly, interactive and relevant. Each Coursebook is accompanied by access to MARKETINGONLINE (www.marketingonline.co.uk), a unique online learning resource designed specifically for CIM students which can be accessed at any time.
CHF 42.55
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-136-42013-9
- EAN: 9781136420139
- Produktnummer: 13855890
- Verlag: Taylor & Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 400 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 0 KB
58 weitere Werke von Tony Curtis:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.