Produktbild
Ulrike (Hrsg.) Cress

Mass Collaboration and Education

Ebook (PDF Format)

Mass collaboration on Internet platforms like Wikipedia and Scratch, along with wider movements like the maker space and citizen science, are poised to have profound impacts on learning and education. Bringing together researchers from such fields as: psychology, education, information technology, and economics, the book offers a comprehensive overview of mass collaboration, novel, cross disciplinary, theoretical accounts, and methodological approaches for studying and improving these massively collaborative enterprises. The book is aimed to serve as an information source for researchers, educators, and designers of platforms and learning env… Mehr

CHF 153.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Moskaliuk, Johannes (Hrsg.) / Jeong, Heisawn (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-13536-6
  • EAN: 9783319135366
  • Produktnummer: 19586226
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 411 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 9'182 KB
  • Auflage: 1st ed. 2016
  • Abbildungen: 36 schwarz-weiße und 33 farbige Abbildungen, 21 schwarz-weiße und 33 farbige Tabellen, Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 16

Über den Autor


Ulrike Cress is full professor at the University of Tuebingen and deputy director of the Knowledge Media Research Center. Ulrike Cress conducted many projects about web-based learning (financed by EU, DFG, National and federal ministries of Science. She is Executive Editor of the International Journal of Computer-supported Collaborative Learning and board member of the Educational Psychologist. Furthermore, she is member of the CSCL-Committee within the International Society of the Learning Sciences.

11 weitere Werke von Ulrike (Hrsg.) Cress:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.