Produktbild
Marcus Disselkamp

Eurobrands: Development Strategies and Managerial Issues in the European Food Industry

Ebook (PDF Format)

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 1995 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: magna cum laude, University of Fribourg (Templeton College), 272 entries in the bibliography, language: English, abstract: Today's social and economic environment faces various problems, economic stagnation, recession, new challenges due to free trade alliances or the opening of the former USSR as well as constantly changing fashions. Furthermore, European food producers are falling victim to the rising costs of R&D and labour, the shortening of product life cycles, the increasing buying power of European re… Mehr

CHF 14.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-14081-2
  • EAN: 9783638140812
  • Produktnummer: 13037744
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 271 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'524 KB

18 weitere Werke von Marcus Disselkamp:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.