Produktbild
Jens (Hrsg.) Dolin

Transforming Assessment

Through an Interplay Between Practice, Research and Policy

Buch

This book reports the results of a research project that investigated assessment methods aimed at supporting and improving inquiry-based approaches in European science, technology and mathematics (STM) education. The findings were used to influence policy makers with guidelines for ensuring that assessment enhances learning. The book provides insights about: - The concept of competence within the STM domains and its relevance for education - The conceptualisation and teaching of four key competences: scientific inquiry, mathematical problem-solving, design processes, and innovation. - Fundamental aspects of the two main purposes of asses… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Evans, Robert (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-87508-8
  • EAN: 9783319875088
  • Produktnummer: 29982116
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 316 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.7 cm 482 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2018
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 482

2 weitere Werke von Jens (Hrsg.) Dolin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.