Produktbild
Jan Hillesland

Fundamentals of Retailing and Shopper Marketing

Buch

‘The main part of intellectual education is not theacquisition of facts but learning how to make facts live.’Oliver Wendell Holmes Become a specialist in shopper marketingFundamentals of Retailing and Shopper Marketing is an ideal companion text whether you are in marketing, in manufacturing, work for an advertising agency or if you work in retail.  The book focuses on the sharp end of the retail industry and, through real-world examples, shows students and practitioners best retail practice. The text includes models, illustrations and photographs. It is practical, visual and easy to read and teaches you how to transfer your know-how to your… Mehr

CHF 81.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Meise, Jan Niklas / Rudolph, Thomas / Gisholt, Odd / Bendixen, Alf / Fjeldstad, Truls
  • ISBN: 978-0-273-75739-9
  • EAN: 9780273757399
  • Produktnummer: 12633667
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: 770 g
  • Gewicht: 770

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.