Handbook of Partial Least Squares
The Handbook of Partial Least Squares (PLS) and Marketing: Concepts, Methods and Applications is the second volume in the series of the Handbooks of Computational Statistics. This Handbook represents a comprehensive overview of PLS methods with specific reference to their use in Marketing and with a discussion of the directions of current research and perspectives. The Handbook covers the broad area of PLS Methods from Regression to Structural Equation Modeling, from methods to applications, from software to interpretation of results. The Handbook features papers on the use and the analysis of latent variables and indicators by means of the P…
Mehr
CHF 389.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Esposito Vinzi, Vincenzo (Hrsg.) / Henseler, Jörg (Hrsg.) / Wang, Huiwen (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-540-32827-8
- EAN: 9783540328278
- Produktnummer: 12812204
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Plattform: PDF
- Masse: 13'189 KB
- Auflage: 2010
5 weitere Werke von Wynne W. (Hrsg.) Chin:
Bewertungen
Anmelden