Internet Age of Competitive Intelligence
A reflection on the topic of competitive intelligence (CI). It reviews problems in the development of CI since the 1980s, discusses the impact of the Internet and the rise in use of other secondary sources, and draws from the growing body of CI information, knowledge and literature.
CHF 112.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Vella, Carolyn M.
- ISBN: 978-1-56720-204-5
- EAN: 9781567202045
- Produktnummer: 1782713
- Verlag: Quorum Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 236 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.7 cm 525 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 525
10 weitere Werke von John J. McGonagle:
Bewertungen
Anmelden