Produktbild
Christopher J. Parker

The Fundamentals of Human Factors Design for Volunteered Geographic Information

Ebook (PDF Format)

This book explores the roles in which volunteered and professional information play within neogeography from a human factors perspective. The unique advantages of each information type are considered alongside how they may be utilised to create products and services delivering highly functional, efficient and satisfying experiences to their users.The overall aim of this book is to address the issue of how Volunteered Geographic Information (VGI) can be combined with Professional Geographic Information (PGI) to satisfy the information search requirements of consumer-users via highly usable mashups. Firstly, this required the development of an… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-03503-1
  • EAN: 9783319035031
  • Produktnummer: 18255203
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 138 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'747 KB
  • Auflage: 2014
  • Abbildungen: 16 farbige Abbildungen, 37 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie

2 weitere Werke von Christopher J. Parker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.