Produktbild
Howard Good

Media Ethics Goes to the Movies

Buch

Certain films seem to encapsulate perfectly the often abstract ethical situations that confront the media, from truth-telling and sensationalism to corporate control and social responsibility. Using these movies--including Ace in the Hole, All the President's Men, Network, and Twelve Angry Men--as texts, authors Howard Good and Michael Dillon demonstrate that, when properly framed and contextualized, movies can be a powerful lens through which to examine media practices.

CHF 114.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dillon, Michael
  • ISBN: 978-0-275-97081-9
  • EAN: 9780275970819
  • Produktnummer: 1385334
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.5 cm 481 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 481

26 weitere Werke von Howard Good:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.