Howard Good
Media Ethics Goes to the Movies
Buch
Certain films seem to encapsulate perfectly the often abstract ethical situations that confront the media, from truth-telling and sensationalism to corporate control and social responsibility. Using these movies--including Ace in the Hole, All the President's Men, Network, and Twelve Angry Men--as texts, authors Howard Good and Michael Dillon demonstrate that, when properly framed and contextualized, movies can be a powerful lens through which to examine media practices.
CHF 114.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Dillon, Michael
- ISBN: 978-0-275-97081-9
- EAN: 9780275970819
- Produktnummer: 1385334
- Verlag: Praeger
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Seitenangabe: 206 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.5 cm 481 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 481
26 weitere Werke von Howard Good:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.