Produktbild
Alina Wheeler

Designing Brand Identity

An Essential Guide for the Whole Branding Team

Ebook (PDF Format)

Whether you're the project manager for your company's rebrand, or you need to educate your staff or your students about brand fundamentals, Designing Brand Identity is the quintessential resource. From research to brand strategy to design execution, launch, and governance, Designing Brand Identity is a compendium of tools for branding success and best practices for inspiration.* 3 sections: brand fundamentals, process basics, and case studies.* Over 100 branding subjects, checklists, tools, and diagrams.* 50 case studies that describe goals, process, strategy, solution, and results.* Over 700 illustrations of brand touchpoints.* More than 400… Mehr

CHF 36.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-119-37541-8
  • EAN: 9781119375418
  • Produktnummer: 31861236
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 209'385 KB
  • Auflage: 5. Auflage

2 weitere Werke von Alina Wheeler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.