Produktbild
Brenton (Hrsg.) Doecke

Becoming a Teacher of Language and Literacy

Ebook (PDF Format)

Becoming a Teacher of Language and Literacy explores what it means to be a literacy educator in the 21st century. It promotes a reflective and inquiry-based approach to literacy teaching and examines three central questions: 1. How do teachers approach the teaching of reading and writing, speaking and listening within a digital age? 2. How do teachers approach the standardisation of literacy, including high-stakes testing? 3. How do teachers work within the framework of the Australian curriculum: English? The book covers a range of contemporary topics in language and literacy education, including reading and creating digital texts, supporti… Mehr

CHF 67.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-316-12196-2
  • EAN: 9781316121962
  • Produktnummer: 16938568
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 18'673 KB

4 weitere Werke von Brenton (Hrsg.) Doecke:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.