Produktbild
Matthias (Hrsg.) Barth

Routledge Handbook of Higher Education for Sustainable Development

Ebook (PDF Format)

The Routledge International Handbook of Higher Education for Sustainable Development gives a systematic and comprehensive overview of existing and upcoming research approaches for higher education for sustainable development. It provides a unique resource for researchers engaged in the field of higher education for sustainable development by connecting theoretical aspects of the range of relevant methodologies, showing the interdisciplinary aspects of the research field and illustrating the breadth of research directions. With a team of international authors from leading universities in research and teaching in higher education for sustainabl… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Michelsen, Gerd (Hrsg.) / Rieckmann, Marco (Hrsg.) / Thomas, Ian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-91811-0
  • EAN: 9781317918110
  • Produktnummer: 19573778
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 504 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 10'078 KB
  • Abbildungen: 63 schwarz-weiße Abbildungen, 5 schwarz-weiße Fotos, 15 schwarz-weiße Zeichnungen, 43 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Matthias Barth is Professor of Education for Sustainable Development at Leuphana University of Lüneburg, Germany.Gerd Michelsen is Senior Professor of Sustainability Science and UNESCO Chair of Higher Education for Sustainable Development at Leuphana University of Lüneburg, Germany.Marco Rieckmann is Assistant Professor of Higher Education Development at the University of Vechta, Germany.Ian Thomas is Associate Professor with the School of Global, Urban and Social Studies, RMIT University, Australia.

7 weitere Werke von Matthias (Hrsg.) Barth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.