Communicating Your Research with Social Media
A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video
This book will help researchers to maximize the impact and highlight the innovation of their research by showing them how to get the most out of social media when evaluating, presenting and disseminating their work.
CHF 139.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Brumley, Cheryl / Gilson, Chris / Williams, Sierra
- ISBN: 978-1-4129-6221-6
- EAN: 9781412962216
- Produktnummer: 22196484
- Verlag: SAGE Publications Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 328 S.
- Masse: H17.6 cm x B24.8 cm x D2.5 cm 710 g
- Gewicht: 710
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
3 weitere Werke von Amy Mollett:
Bewertungen
Anmelden