Produktbild
Andrew Crabtree

Doing Design Ethnography

Buch

Ethnographic approaches associated with social and cultural anthropology are common currency in systems design. They are employed in academic and industrial research labs, consultancy firms, IT companies and design houses to understand user requirements, to develop design ideas, and to evaluate computing systems. Doing Design Ethnography is about one particularly influential approach: ethnomethodologically informed or inspired ethnography. This approach focuses distinctively on the embodied work practices that people use to conduct their everyday activities and to concert them with others. It enables system developers to factor the social org… Mehr

CHF 108.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rouncefield, Mark / Tolmie, Peter
  • ISBN: 978-1-4471-6160-8
  • EAN: 9781447161608
  • Produktnummer: 16271963
  • Verlag: Springer London
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 216 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.4 cm x D2.0 cm 340 g
  • Auflage: 2012
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 340

6 weitere Werke von Andrew Crabtree:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.