Produktbild
Christoph Müller

The impact of the internet and social media on the hotel industry

How the internet and social media have changed the way hotels need to operate if they are to succeed in today's dynamic and global markets

Ebook (PDF Format)

Essay from the year 2011 in the subject Tourism - Hotel Industry / Catering, grade: A, The University of Surrey, language: English, abstract: This paper deals with the impact of the internet and social media on the hotel industry. In particular, it points out how the rules of the game have changed in today's dynamic and global environment and how hotels need to operate if they are to succeed from a long-term perspective. Likewise, it outlines how activities on both the buy-side and sell-side can be enhanced through the implementation of internet-enabled technologies. Furthermore, the paper highlights barriers that might inhibit further develo… Mehr

CHF 19.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-89743-8
  • EAN: 9783640897438
  • Produktnummer: 23983858
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 17 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 836 KB

100 weitere Werke von Christoph Müller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.