Produktbild
Len (Hrsg.) Barton

Schooling, Ideology and the Curriculum (RLE Edu L)

Ebook (PDF Format)

Although the different contributions to this book range over a wide spectrum of substantive issues, they share a common interest. This is a concern to explore the ways in which notions of the relations between theory and practice, between belief and action, can be used to develop three kinds of sensitivity in the sociology of education. A sensitivity towards how school systems are created, maintained and made to function; towards developing a more refined, critical and constructive awareness of the reliability and validity of descriptions, analyses and explanations offered in this field of study; and a sensitivity towards the ways in which ch… Mehr

CHF 57.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Meighan, Roland (Hrsg.) / Walker, Stephen A (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-47119-3
  • EAN: 9781136471193
  • Produktnummer: 13872537
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 220 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 10'232 KB

28 weitere Werke von Len (Hrsg.) Barton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.