Produktbild
Arthur H Miller

Presidential Campaigns And American Self Images

Ebook (PDF Format)

This volume explores a central political paradox: why American scholars, journalists, and citizens periodically question the viability of their presidential electoral system and yet believe that presidential elections are our best hope for tomorrow. The book argues that the key to understanding this paradox lies in the concept of self-image, exploring relationships between campaign activities and political culture. After presenting an introduction to the history of presidential campaigning and a theory of political image, the book arranges essays in three parts: images centered on candidates, mass media, and the public. A final essay assesses… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gronbeck, Bruce E
  • ISBN: 978-1-00-023617-0
  • EAN: 9781000236170
  • Produktnummer: 32814039
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 306 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 29'132 KB

Über den Autor


Arthur H. Miller, Bruce E. Gronbeck

13 weitere Werke von Arthur H Miller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.