The Digital Arts and Humanities
Neogeography, Social Media and Big Data Integrations and Applications
The case studies in this book illuminate how arts and humanities tropes can aid in contextualizing Digital Arts and Humanities, Neogeographic and Social Media activity and data through the creation interpretive schemas to study interactions between visualizations, language, human behaviour, time and place.
CHF 153.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Lünen, Alexander von (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-40953-5
- EAN: 9783319409535
- Produktnummer: 21576070
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 204 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 6'683 KB
- Auflage: 1st ed. 2016
- Abbildungen: 43 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
11 weitere Werke von Charles (Hrsg.) Travis:
Bewertungen
Anmelden