New Directions in Measures and Methods
This volume brings together researchers in motivation from around the world to address new directions in measures and methods for motivational research. The volume discusses the use of projective techniques, on-line questionnaires, interviews, focus groups, observations, and multiple methods.
CHF 228.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pintrich, Paul R. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0819-4
- EAN: 9780762308194
- Produktnummer: 2140524
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 396 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.5 cm 759 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 759
2 weitere Werke von Martin L. (Hrsg.) Maehr:
Bewertungen
Anmelden