Produktbild
Peter Wright

Experience-Centered Design: Designers, Users, and Communities in Dialogue

Buch

Experience-centered design, experience-based design, experience design, designing for experience, user experience design. All of these terms have emerged and gained acceptance in the Human-Computer Interaction (HCI) and Interaction Design relatively recently. In this book, we set out our understanding of experience-centered design as a humanistic approach to designing digital technologies and media that enhance lived experience. The book is divided into three sections. In Section 1, we outline the historical origins and basic concepts that led into and flow out from our understanding of experience as the heart of people's interactions with di… Mehr

CHF 40.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mccarthy, John
  • ISBN: 978-1-60845-044-2
  • EAN: 9781608450442
  • Produktnummer: 7883210
  • Verlag: Morgan & Claypool
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 123 S.
  • Masse: H23.5 cm x B19.1 cm x D0.7 cm 248 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 248

100 weitere Werke von Peter Wright:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.