Digital Media Worlds
The New Economy of Media
Digital Media Worlds tracks the evolution of the media sector on its way toward a digital world. It focuses on core economic and management issues (cost structures, value network chain, business models) in industries such as book publishing, broadcasting, film, music, newspaper and video game.
CHF 149.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Simon, Jean Paul / Sanz, E. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-34424-3
- EAN: 9781137344243
- Produktnummer: 15982633
- Verlag: Palgrave Macmillan
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 221 S.
- Masse: H14.6 cm x B22.1 cm x D1.9 cm 438 g
- Abbildungen: XVIII, 221 p.
- Gewicht: 438
- Sonstiges: Professional & Vocational
Über den Autor
Edited By Giuditta De Prato, Esteve Sanz and Jean Paul Simon
2 weitere Werke von Giuditta De Prato:
Bewertungen
Anmelden